Pobierz Dokument: Zawiadomienie - oświadczenie o utracie dokumentu prawa jazdy

W przypadku utraty (całkowitego zniszczenia, zgubienia lub kradzieży) dokumentu prawa jazdy zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2017 r. poz. 978 z późn. zm.) mamy obowiązek zawiadomienia starosty/prezydenta miasta o utracie dokumentu.

Oświadczenie zawiera klauzulę art. 233 § 1 K.K. „Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.”.
pobrań: 128 | wyświetleń: 93 | podgląd: (strona 1)

Pobierz DOKUMENT - .PDF (87.17kB)    Pobierz DOKUMENT - .DOC
Pobierz - .JPG (strona 1)
Informacja: Wszystkie wzory, formularze, druki dostępne do pobrania, znajdujące się na serwisie informacyjnym autoWnioski.pl są objęte prawami autorskimi serwisu. Wszelkie kopiowanie, powielanie oraz usuwanie logotypów z dokumentów jest zabronione. Serwis autoWnioski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zawarte we wzorach – wzory dokumentów mają charakter pomocniczy do użytku prywatnego.

Komentarze

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
X

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło


Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
Nie możesz się zalogować? Utwórz o nowe hasło

X


Kontakt:


Jeżeli masz do nas jakieś pytania, możesz je zadać za pomocą naszego formularza kontaktowego.