W przypadku utraty (całkowitego zniszczenia, zgubienia lub kradzieży) dokumentu prawa jazdy zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2017 r. poz. 978 z późn. zm.) mamy obowiązek zawiadomienia starosty/prezydenta miasta o utracie dokumentu. Oświadczenie zawiera klauzulę art. 233 § 1 K.K. „Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.”. | |
Pobierz DOKUMENT - .PDF (87.17kB)
Pobierz DOKUMENT - .DOC Pobierz - .JPG (strona 1) Informacja: Wszystkie wzory, formularze, druki dostępne do pobrania, znajdujące się na serwisie informacyjnym autoWnioski.pl są objęte prawami autorskimi serwisu.
Wszelkie kopiowanie, powielanie oraz usuwanie logotypów z dokumentów jest zabronione. Serwis autoWnioski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zawarte we wzorach – wzory dokumentów mają charakter pomocniczy do użytku prywatnego. |